Haluk Sicimoğlu

Haluk Sicimoğlu

Amerika Birleşik Devletleri’nde Ohio’da Akron Üniversitesi’nde Pazarlama ağırlıklı İş İdaresi bölümünden mezun olduktan sonra Florida’da Miami Üniversitesi’nde, Pazarlama konusunda lisans üstü eğitimini tamamladı. Pazarlama İletişimi kariyerine 1988 yılında Manajans/Thompson’da araştırma bölümünde başladı ve aynı ajansta müşteri ilişkilerinde görev aldı. 1991 yılında ALICE/BBDO ailesine katılarak bu ajansın Stratejik Planlama Direktörlüğü’nü üstlendi. 1992 yılında Türkiyenin ilk stratejik marka planlaması şirketi olan FOCUS 4’u kurdu. 1998-2000 yılları arasında merkezi Barcelona’da bulunan BBDO University’nin Stratejik Planlama Bölüm Başkanlığı görevini yürüttü. O zamandan beri ateşli bir FC Barcelona taraftarı ve aynı kulübün resmi üyesidir. Sicimoğlu, 2013 ve 2014 yıllarında Reklamcılık Vakfı Başkanlığı görevini yürütmüştür. Bilgi Üniversitesi ve İzmir Ekonomi Üniversitesinde marka stratejisi üzerine dersler veren Sicimoğlu 2015 yılında yeni nesil bir eğitim ve danışmanlık şirketi olan THAAT’S IT’i hayata geçirmiştir.