Prof. Dr. Kaan Varnalı

Prof. Dr. Kaan Varnalı

Kaan Varnalı akademik kariyerine dijital dünyada insan davranışlarının modellenmesi üzerine çalışmalarıyla başlamıştır. Bilgisayar mühendisliği lisans derecesinin üzerine, işletme yüksek lisansı ve pazarlama alanında doktora yaparak devam etmiş, 2013 yılında pazarlama alanında doçent ünvanı almıştır. 2010 yılından beri İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde yüksek lisans düzeyinde tüketici psikolojisi, dijital ürün geliştirme, araştırma yöntemleri ve marka yönetimi alanlarında dersler vermektedir. Aynı fakültede 6 yıl boyunca İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı olarak görev yapmıştır. Endüstride “Marka Okulu” olarak bilinen Pazarlama İletişimi Yüksek Lisans Programı’nın kurucu direktörüdür. Akademik araştırmaları müşteri deneyimi tasarımı, müşteri yolculuğu haritaları, mobil pazarlama ve dijital dünyada tüketici davranışları alanlarında yoğunlaşan Kaan Varnalı’nın Journal of Business Research, Electronic Commerce Research and Applications, Information, Communication & Society, International Journal of Information Management, Society, ve International Journal of Communication gibi saygın uluslararası bilimsel dergilerde yayınlanmış yirmiden fazla makalesi bulunmaktadır. Akademik çalışmalarının yanında Garanti Bankası, İş Bankası, MediaCat, Pierre-Fabre, Nestle, Turkcell, Turk Telekom, Fibabanka, Sanovel, ve 4play Dijital Atölye gibi farklı ölçek ve sektörlerden birçok kurum ile kurumsal eğitmen, danışman, yönetim kurulu üyesi ve koç sıfatlarıyla çalışmıştır. Kurumsal danışman olarak görev aldığı projelerde ağırlıklı olarak araştırma yetkinliklerinin kazandırılması, müşteri deneyimi departmanının kurulması, müşteri deneyimi strateji ve yol haritasının belirlenmesi, müşteri yolculuklarının haritalandırılması ve yeniden tasarlanması, müşteri analitiği ile iş sonuçlarının ilişkilendirilmesi alanlarında çalışmış ve uzmanlık geliştirmiştir. Kaan Varnalı’nın akademik bilgi ile sektörel tecrübeyi harmanlayarak kaleme aldığı dört adet iş kitabı bulunmaktadır. “Mobile Marketing: Fundamentals & Strategy” isimli ilk kitabı 2010 yılında dünyanın önde gelen iş kitabı yayıncılarından McGraw-Hill tarafından New York’ta basılmıştır.