Sinem Atan

Sinem Atan

Kasım 1987’de İstanbul’da doğdu.

Marmara Üniversitesinde Sosyoloji eğitimini 2010 yılında tamamladı.

Sosyoloji eğitimi esnasında Kadıköy Belediyesi ve Avrupa Birliği ortak sosyal araştırma projelerinde ve akademik çalışmalarda araştırma asistanlığı yaptı.

Pazar araştırmalarına ilk adımını Sosyoloji eğitiminin son 2 senesinde Nielsen firmasında operasyon ve araştırma ekiplerinde işin mutfağını keşfetme hedefiyle uzun dönem staj yaparak attı.

Profesyonel iş hayatına 2010 senesinde TNS firmasında FMCG- NON-FMCG ekibinde araştırma asistanlığı pozisyonu ile başladı. İpsos-KMG firmasında araştırma uzmanlığı ile kariyerini sürdürdü ve bu süreçte sürekli takip ve ad-hoc olmak üzere pek çok proje yürüttü.

Tüketici araştırmalarına farklı bir boyut katmak Shopper ve Perakende dünyasını keşfetmek amacıyla 2012 senesinde Kıdemli Araştırma Uzmanlığı ve Danışmanlığı göreviyle Envirosell Türkiye ekibine katıldı. Bu süreçte Shopper araştırmalar ve kantitatif gözlem metodolojileri üzerine pek çok proje dizayn etti.

2014 senesi Ocak ayı itibariyle FutureBright Kantitatif ekibe katıldı.